maandag 22 februari 2010

Nieuwe foto's


Afgelopen weekend ben ik even bij de boot geweest om wat fototjes te maken.

Het weer was goed en alle sneeuw was inmiddels verdwenen. Wel nog een boel ijs op het water maar rondom de boot was een strookje vloeibaar waardoor ik met een gerust hart aan boord kon gaan.

Zoals jullie zien ben ik de vorige keer druk bezig geweest met de electra in het bootje. Het complete paneel is inmiddels klaar en gemonteerd waarbij ik direct de spanten middels polyester en matten aan de scheepshuid heb bevestigd. Afgelopen weekend bleek dat alles netjes uitgehard was! (niet slecht voor een eerste keer met polyester werken!)

Tevens heb ik 2 weken terug een balk aangebracht onder de mastvoet. Hiermee hoop ik te voorkomen dat het dak door de druk vd mast in gaat zakken. Ook deze balk heb ik met polyester (alleen de uiteinden) vastgezeten en ook deze matten waren goed uitgehard. De ruimte boven de balk (dek loopt niet recht) vul ik op met PUR schuim waarna ik de hele balk ga inlamineren.
Het einde van het klussen lijkt in zicht, veel klusjes heb ik nu al eens een keer gedaan waardoor eenzelfde klus sneller gedaan is! Planning is nog steeds om eind april de boot helemaal vaarklaar te hebben.


Nog een paar fototjes:













Geen opmerkingen:

Een reactie posten