woensdag 6 januari 2010

De historie van de Boot

Afgelopen weken flink gemaild met Bruce Carter van de Hurley Owners Association.
Bruce wist me aan de hand van het zeilnummer en een paar fototjes flink wat te vertellen over de geschiedenis van mijn bootje.

Ze is in 1978 gebouwd door Moody Marine in opdracht van South Coast Marine.
Na de bouw is ze als casco (incl zeilen, etc... dus eigenlijk zoals ik haar nu ook gekocht heb)verkocht aan de 1e eigenaar (we weten niet wie dat is) welke het interieur getimmerd heeft.

De vorige eigenaar is bij mij bekend, van wie zij het bootje overgenomen heeft weet ze zich niet meer te herinneren. Wellicht komt ze nog een keer met (verlopen) email adressen oid.

Mocht iemand dus weten wie eigenaar is geweest van de 'Little Fish II' Of waar de little fish nummer 3 nu ligt dan hoor ik het graag!

Qua houtwerk zijn we ook weer wat verder. Het schot aan stuurboord zijde waarin 3 kastjes (waarvan 1 voor alle elektra) komen is op maat en wordt binnenkort door mij afgewerkt zodat deze geplaatst kan worden. Hetzelfde voor de linker kant van het keukenblokje.
Het tussenschot en het stuk hout boven de 2 hondekooien en het trappetje zijn inmiddels geheel klaar (netjes gebeitst) en in de boot gemonteerd.

De boot wordt van binnen weer steeds completer! eind april is de planning dat alles (op het onderwaterschip na) klaar is. Vooralsnog ziet het er naar uit dat we die datum ook gaan halen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten