dinsdag 11 mei 2010

We noemen haar 'Isolde'

Afgelopen zondagavond in de weer geweest, een heerlijke zonnetje maar nog steeds een beetje frisjes.


Zoals zo vaak was enkel de havenmeester aanwezig en kon ik de radio lekker hard zetten om de werkzaamheden te verlichten :)





Nadat ik de hele bakboord zijde van de boot de oude naam 'Little Fish II' verwijderd had heb ik een bus met cleaner gepakt en ben ik begonnen om deze kant toe ontdoen van alle rotzooi die zich in de afgelopen jaren op de romp had afgezet.


De gelcoat leek wel verweerd, maar met een beetje cleaner was het er zo af en je ziet de schittering van het water nu terug op de romp!



Met voorbedachte rade had ik ook de nieuwe naamstikkers meegenomen. Die moesten er nu natuurlijk ook op!De boot heeft de nieuwe naam 'Isolde' gekregen. (en voor wie niet weer wie Isolde was: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tristan_en_Isolde)
De foto spreekt voor zich :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten